Приятни моменти с моите творения!!
Вашето мнение е важно за мен и ще се радвам ако оставите коментар!!

четвъртък, 12 януари 2012 г.

Здравейте !
Това е първата ми публикация за тази година . Няма да се извинявам но до скоро не разполагах с интернет а когато вече го имаше ,не смогвах да разгледам и прочета всички блогове които следя за да видя какво съм пропуснала... Искам да ви покажа първото което изработихме с дъщеря ми за тази година -рамка за снимка , а това естествено е моето "слънчице"...
За нея уших тази чантичка ,от стари дънки-предполагам повечето от вас са си правили такива в младите години/е не казвам че съм стара..:) /
Това което и липсва е подходяща закопчалка , но нямаше време да я сложа, тъй като детето не я оставяше ...много е доволна от тази придобивка...
Желая лек ден на всички и ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН НА ВСИЧКИ ТАТЯНИ !

Няма коментари: